Online Diary ciksue: Kemana Ku baWa haTiKU,,,
Selamat Datang Semua Ke Blog Cik Sue..Jom Borak-Borak..Komen2 la yerpp

31 January, 2012

Kemana Ku baWa haTiKU,,,

pErlukah akU mEnUnggU diriMu laGi...sEtelaH kaU tInGGalkan aku..akU mEmahamimU..yG inGin hDup bEbas,,tanPa aku DsisI..mErayU pDa yG xsUdi p0m xkAn mEmbuAHkan hasiL..ibArat p0hoN Epal yG hdupnYa sUram tAnpa bUahnya yG laZat..ibaraT Kapal daGaNG yG mEmbAzirkaN masE bErbUlan2 bElayaR tanPa bArangan,,~jIka sEkiranYa kaU mEmahaMi isi hAtiku yG mEngingiNkANMU..
..knapE hatikU maSih laGi tErtaUt pD diriMU..sEdanGkan hAtiku hAnCur bGaikan DicinCaNg...bGaikan JarUm yG mEnuSuk jaUh keDalam...sAkitnya...dAlamnya kEsan yG kaU tinGgalkan dLm hdUpku...tpI hatikU mAsiH lG bErdEgil....kErasnya hatIku..x sEpErti kErak nAsi yG akan LeMBUt sElepas dilEtakkan Air..sEhingga saat ni...hatikU msIh bErdegIl...inGin saja kU tUkarkan hAtiku dGn yG baru...apakN daya...sEmUanya kEtentuAn Ilahi..kU hanya uMmahNya,,,yG lEmah...sElEmahnya...jIka adE kEsempatan..iNgiN kU mElUahkan sMuANYA..inGin ku jAhit hAtimU dSisi hatiKu..
Dan akU sElalU  bErd0a,,jikA sEkiranya kaU lah yG akann hDup bErsama akU..yG akan mEmbina sAtU masjiD inDah kElak nnti...maka tUnjukKAnlaH kEbEnarannya,,,jIka bukaN kaU 0Rg itu,,maka jGnla kaU hDir mEngEtuk pintu haTi ku Yg lEmah dGn kata2 mu itu,,,aku rEdha........
bErakHir SemUanya...
cinta sejati selalu muncul di penghujung jalan berliku setelah kita letih mengharunginya..suke??like,,follow,,komen la....


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comment:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen